AfterPay is nu Riverty
Het bekende ‘shop nu, betaal later’ merk AfterPay verandert sinds 4 oktober officieel haar naam naar Riverty. Met een grootse campagne wordt de naamsverandering de komende tijd bekend gemaakt aan webshops, partners en consumenten. Om Riverty op de kaart te zetten gaat ook na de lancering op 4 oktober de consumentencampagne door.
De tijdlijn
Vanaf half augustus communiceert AfterPay de transitie en wat deze inhoudt voor webshops, partners en consumenten. Tot 3 oktober verandert er eigenlijk niets voor webshops en consumenten. Op 4 oktober gaat AfterPay over naar de nieuwe naam Riverty. De duidelijkste plek waarop dit zichtbaar is, is in de checkout. Consumenten zien daar namelijk een nieuw gecombineerd AfterPay/Riverty logo. In maart 2023 vindt dan de definitieve overgang naar het nieuwe Riverty logo plaats.
Zo neem je je webshop mee in de verandering:
- Zorg dat je altijd gebruik maakt van de laatste versie van je plugin, zo zorgt oa Pay. ervoor dat het nieuwe AfterPay-Riverty logo goed wordt weergegeven in je checkout.
- Maak je gebruik van de betaalpagina van Pay? Zorg dan dat je vanaf 4 oktober alleen de nieuwste versie gebruikt.
- Plaats vanaf 4 oktober het nieuwe co-branded AfterPay-Riverty logo op je website, bijvoorbeeld in je footer, bij veelgestelde vragen of algemene voorwaarden en verwijs in tekst naar Riverty.
- Breng jezelf en relevante afdelingen op de hoogte van de vernieuwde algemene voorwaarden van Riverty. Het gaat hier om een naamsverandering – alle contractuele rechten en plichten blijven hetzelfde.
Waarom Riverty?
Zowel AfterPay als Arvato Financial Solutions (de moederonderneming van AfterPay) veranderen in Riverty. Zo gaan beide bedrijven vanaf 4 oktober onder dezelfde naam door. Riverty is gecreëerd om mensen te helpen hun beste financiële leven te leiden. Met nieuwe betaalproducten en -diensten krijgen consumenten op simpele wijze een transparante blik op hun uitgaven en financiële plaatje.
De naam Riverty verwijst naar het constant vloeien van een rivier en een natuurlijk gevoel van vrijheid. “Het correspondeert met de naadloze manier waarop wij partners, consumenten en klanten de mogelijkheid geven om hun eigen pad te volgen”, zegt AfterPay.