Alle gegevens overzichtelijk bij elkaar
Automatiseren bedrijfsprocessen = effectievere bedrijfsvoering
In een online omgeving kun je niet alleen jouw klantgegevens kwijt, je kunt ook op eenvoudige wijze belangrijke documenten aan een order hangen. Zo heb je alles overzichtelijk bij elkaar en hoef je niet te zoeken op jouw computer waar alles staat. Een belangrijk voordeel van een online omgeving voor jouw administratie, is dat je voortaan altijd en overal de klantgegevens kunt bewaren. Ben je op klantbezoek en wil je even gauw wat gegevens aanpassen? Dat kan simpelweg door in te loggen in de online bedrijfsomgeving. Zo kun je nog efficiënter en sneller werken door het automatiseren van bedrijfsprocessen.
Zeker voor middelgrote tot grote bedrijven is het automatiseren van bedrijfsprocessen essentieel op weg naar een effectievere bedrijfsvoering. Ik zorg ervoor dat jouw online systeem zo ingericht wordt dat het volledig aansluit op jouw bedrijfsactiviteiten. Daarnaast word jouw online omgeving gebruiksvriendelijk voor elke werknemer van jouw onderneming. Met als voordeel dat je efficiënter gaat werken. Klantgegevens blijven overzichtelijk bij elkaar en de bedrijfsvoering wordt eenvoudiger.
Bedrijven die met software aan de slag gaan, twijfelen vaak tussen standaard- en maatwerk-software. Herken je dit? Dan ben je hier op de juiste plek. Wij geven je alle informatie die je nodig hebt om de beste keuze voor jouw organisatie te maken.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor het automatiseren van jouw bedrijfsprocessen? Neem vrijblijvend contact op met MarcelMedia om de opties en wensen te bespreken.
Magdalena van Advies bureau
MarcelMedia heeft het makkelijker gemaakt
Voor mijn adviesbureau gebruikte ik een boekje om belangrijke gegevens van mijn klanten in op te schrijven, dit boekje was voor mij waardevol. MarcelMedia heeft voor mij een online mogelijkheid gemaakt waarin ik eenvoudig klanten kan toevoegen en bewerken. Bij elke klant kan ik categorieen aan maken om vervolgens documenten erbij te uploaden zoals brieven van belastingdienst, bankafschriften en belangrijke gegevens.
Nu kan ik overal online deze gegevens bekijken en wijzigen. En kan ik zien welke aanpassingen of toevoegingen mijn medewerker hebben gedaan.